whatsapp

Veelgestelde vragen

Hoe werkt het?

We leveren de spullen en benodigdheden altijd in koelboxen en je verwarmt de producten gemakkelijk zelf. Voor meer informatie over het opwarmen van de gerechten kan je hier terecht

Bestellen

Vanaf welk aantal personen kan ik bestellen?

Dit kan als je met een groep van 10 of meer personen bent. Vanaf dit aantal zit gratis bezorging er ook bij in!

Ik wil bestellen maar weet het exacte aantal personen nog niet. Wat kan ik doen?

Je kunt jouw bestelling alvast doorgeven met een geschat aantal personen. Tot 3 dagen van tevoren kan je de bestelling nog wijzigen. Vink bij het betalen de optie contante betaling aan. Je mag uiteraard contant betalen maar we geven altijd een factuur af zodat het bedrag wordt overgemaakt.

Voor wanneer moet ik bestellen?

Tot uiterlijk 3 dagen van tevoren. Hoe eerder hoe groter de kans dat we nog bij jou kunnen leveren. Weet je het exacte aantal personen nog niet? Zie het kopje hierboven.

Wat krijg ik allemaal als ik heb besteld?

Je ontvangt van ons alles om het buffet te kunnen klaarzetten en serveren. Dit zijn de chafing dish (opwarmbakken), brandpasta, opschep lepels, borden, bestek en natuurlijk het overheerlijke eten wat je besteld heeft.

Zijn de buffetten wel genoeg per persoon?

Ja! Onze pakketten zijn gebaseerd op volwassenen met een normaal eetpatroon. Dit verschilt natuurlijk per persoon maar met onze buffetten hebben jij en je gasten altijd een volle maag!

Bezorgen & ophalen

Wanneer komen jullie de spullen bezorgen?

We doen dit op de door jou gekozen dag tussen 10 en 18uur. Je kunt bij het bestellen een tijd kiezen waarvoor het geleverd moet worden. Hoe hierbij rekening met het opwarmen van de gerechten.

We hebben activiteiten gepland en zijn niet aanwezig op locatie van bezorging. Wat nu?

Geen probleem. Als we de spullen komen bezorgen en er is niemand aanwezig dan zetten we het op een droge plek in de schaduw neer of in een schuurtje. Het is wel handig al je van tevoren even aangeeft waar het kan staan. Dit is tevens ook de plek waar we het weer ophalen.

Wanneer komen jullie de spullen weer halen?

Dit wordt met de bezorger afgesproken. We halen in principe de volgende dag de spullen weer op met uitzondering van bestellingen op zaterdag. Deze worden op maandag weer gehaald zodat we kunnen beginnen met de afwas. Soms wordt er van dit afgeweken maar dit laat de bezorger dit weten.

Moet ik thuis zijn bij het ophalen van de spullen?

Nee! De bezorger spreekt met jou een plek af waar het neergezet kan worden. Zo heb je er geen omkijken meer naar. Is er geen plek? Dit regelen we door van tevoren te bellen over hoe laat we er zijn zodat het geregeld wordt.

Betaling

Op welke manieren kan ik betalen?

Dit kan via Ideal, contant of op rekening. Bij betalingen op rekening vink je de ‘contant’ optie aan en geeft je in de notities aan dat het op rekening moet.

Ik heb een factuur nodig. Hoe krijg ik die?

Als je via Ideal betaalt sturen we je de factuur op zodra deze in ons systeem verwerkt is. Betaalt je contant? De bezorger neemt altijd een factuur mee en deze ontvang je nadat de betaling is voldaan. Betaal je op rekening? De bezorger geeft altijd een factuur af. Wil je deze op de mail ontvangen? Noteer het mailadres bij de notities voor je bestelling.

Moet ik betalen voor de afwas of bezorging?

Nee! Wij nemen alleen bestellingen aan van 10 personen of meer. Wij doen ALTIJD de afwas voor jou! We waarderen het wel als de meeste etensresten alvast weg zijn gegooid. Bezorging is vanaf 10 personen ook altijd GRATIS in Groningen, Drenthe en Friesland.

Een andere vraag?

Neem even contact met ons op via info@buffetbus.nl daar helpen we je graag verder met je vraag.